سيده هستي موسویسيده هستي موسوی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

هستي ملوسك

هستي و گشت ارشاد

1393/5/13 11:25
545 بازدید
اشتراک گذاری

هستي خانم زندگي مامان و بابامحبت

تو خونه منو بابايي اسمت رو گذاشتيم گشت ارشاد قه قهه چون به هيچ وجه اجازه نمي دي بابايي كنار ماماني بشينه . و فقط تذكر مي دي ، جيغ ميكشي و قهرم ميكني قه قهه مثل چند روز پيش كه به بابا بزرگ هم تذكر دادي كه صداشو بالا نبره . گفتي : بابايي ، بسه ، عههههههههه خندونکقه قهه تو ماشين همه رو روده بر كردي عسلمقه قهه

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان نجمه سادات
13 مرداد 93 12:41
سلام از قراره ملوم همشهری هستیم من یاسوجم
زهره مامان هستي
پاسخ
سلام عزيزم . من اهوازي هستم . خونه ي عموم گچسارانه هر چند شما همشهريه مامان بزرگم ميشيد چون اون خدا بيامرز مال گچساران بوده. در كل مرسي ازينكه به وبم سر زدي . ميبوسمت
مامان نجمه سادات
13 مرداد 93 17:48
خیلی خوشبختم راستی وب دختر نازنینتو لینک کردم
زهره مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم . لطف كردي .من هر روز بهت سر ميزنم
الی
14 مرداد 93 8:30
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستي ملوسك می باشد